Педагагічны савет

Педагагічны савет ДУА "Ракаўскі дзіцячы сад "Сонейка" Валожынскага раёна" з'яўляецца асноўным органам самакіравання ўстановы адукацыі.

Педагагічны савет ажыццяўляе сваю дзейнасць у адпаведнасці з заканадаўствам, Статутам установы дашкольнай адукацыі і Палажэннем аб педагагічным савеце ўстановы дашкольнай адукацыі.

Да кампетэнцый педагагічнага савета адносяцца:

1. удзел у кіраванні ўстановай дашкольнай адукацыі;

2. вызначэнне прыярытэтных напрамкаў развіцця ўстановы дашкольнай адукацыі;

3. удасканаленне якасці дашкольнай адукацыі;

4. распрацоўка механізмаў удасканалення здароўезберагальнага адукацыйнага асяроддзя;

5. укараненне ў адукацыйны працэс эфектыўных сучасных адукацыйных тэхналогій;

6. правядзенне работы па ўдасканаленні прафесійных кампетэнцый педагагічных работнікаў і развіццю іх ініцыятывы і творчасці;

7. вывучэнне і ўкараненне ў практыку эфектыўнага педагагічнага вопыту;

8. іншыя пытанні арганізацыі адукацыйнага працэсу ва ўстанове дашкольнай адукацыі.

Змест дзейнасці педсавета вызначаецца асноўнымі напрамкамі развіцця дашкольнай адукацыі з улікам спецыфікі дзейнасці ўстановы дашкольнай адукацыі.

У склад педсавета ўключаюцца ўсе педагагічныя работнікі ўстановы дашкольнай адукацыі.

Непасрэднае кіраўніцтва дзейнасцю педсавета ажыццяўляе старшыня педсавета, якім з'яўляецца кіраўнік установы дашкольнай адукацыі.

Члены педсавета маюць права:

* уносіць на разгляд педсавета пытанні, якія адносяцца да кампетэнцыі педсавета, у тым ліку прапановы па ўдасканаленні і развіцці адукацыйнага працэсу ва ўстанове дашкольнай адукацыі;

* удзельнічаць у абмеркаванні ўсіх пытанняў, якія разглядаюцца на педсавеце, уносіць прапановы па іх.

Члены педсавета абавязаны:

* наведваць пасяджэнні педсавета, прымаць актыўны ўдзел у яго рабоце і выконваць прынятыя рашэнні;

* забяспечваць своечасовую падрыхтоўку матэрыялаў да чарговага пасяджэння педсавета;

* знаёміцца ​​з пратаколам шляхам прастаўлення адпаведных адзнак (подпісы і даты азнаямлення) у выпадку адсутнасці на пасяджэнні педсавета.

Дзейнасць педсавета ажыццяўляецца ў адпаведнасці з планам работы, які зацвярджаецца кіраўніком установы дашкольнай адукацыі не пазней за 1 верасня бягучага года пасля разгляду на пасяджэнні педсавета.

На пасяджэннях педсавета могуць заслухоўвацца пытанні:

- выканання рашэнняў папярэдніх пасяджэнняў педсавета;

- стварэння бяспечных умоў навучання і выхавання;

- арганізацыі развіваючага і здароўезберагальнага адукацыйнага асяроддзя;

- варыятыўнасці атрымання дашкольнай адукацыі выхаванцамі з асаблівымі індывідуальнымі адукацыйнымі патрэбамі і індывідуальнымі магчымасцямі;

- удасканалення зместу і выбару педагагічна абгрунтаваных форм, метадаў і сродкаў навучання і выхавання;

- укараненне эфектыўных адукацыйных тэхналогій, сучасных інфармацыйных камунікацыйных тэхналогій у адукацыйны працэс;

- стварэння ўмоў для ўдасканалення прафесійных кампетэнцый педагагічных работнікаў установы дашкольнай адукацыі;

- вызначэння шляхоў супрацоўніцтва ўстановы дашкольнай адукацыі з сям'ёй, установамі агульнай сярэдняй адукацыі, установамі аховы здароўя, іншымі арганізацыямі;

- аб тэматыцы і выніках эксперыментальнай і інавацыйнай дзейнасці ва ўстанове дашкольнай адукацыі;

- іншыя пытанні дзейнасці ўстановы дашкольнай адукацыі.

Рашэнні педсавета прымаюцца адкрытым галасаваннем простай большасцю галасоў пры наяўнасці на пасяджэнні педсавета не менш як дзве трэці яго членаў. Пры роўнай колькасці галасоў вырашальным з'яўляецца голас старшыні педсавета.

Калі член педсавета не згодзен з прынятым рашэннем, ён мае права выказаць адмысловае меркаванне, якое адлюстроўваецца ў пратаколе.

Рашэнні педсавета з'яўляюцца абавязковымі для выканання ўсімі педагагічнымі работнікамі ўстановы дашкольнай адукацыі.