- Інтэрактыўныя гульні для дзяцей старшага дашкольнага ўзросту "Вывучаем Беларусь разам з Янінкай і Мікіткай" у 5 частках: “Сімвалы Беларусі”, “Герб, сцяг і гімн Беларусі”, “Нацыянальны касцюм беларусаў”, “Славутасці Беларусі”, “Ракаў. Родныя мясціны”
Мэта: фарміраванне асноў грамадзянскага і патрыятычнага выхавання дзяцей дашкольнага ўзросту.
Задачы: фарміраванне ведаў аб сваім родным горадзе, Беларусі, яе нацыянальных героях, дзяржаўных сімвалах, памятніках гісторыі і культуры; развіццё цікавасці дзяцей дашкольнага ўзросту да роднага краю, краіны, у якой яны жывуць; выхаванне патрыятызму.
- Навучальны відэаролік "Праграміст" для дзяцей старшага дашкольнага ўзросту
Мэта: фарміраваць уяўленні ў дзяцей старшага дашкольнага ўзросту аб прафесіі праграміста.
Задачы: пашыраць уяўленні дзяцей аб працы дарослых, пазнаёміць з прафесіяй праграміста, асаблівасцямі яго працоўнай дзейнасці, значнасці яго працы; развіваць камунікатыўныя навыкі дзяцей; выхоўваць павагу да працы дарослых, цікавасць да прафесіі праграміста.
- Інтэрактыўная гульня для дзяцей сядняга і старшага дашкольнага ўзросту "Прыкметы вясны"
Мэта: выхаванне асноў экалагічнай культуры дзяцей дашкольнага ўзросту, фарміраванне сацыяльнага вопыту ў гульнявых сітуацыях.
Задачы: развіваць цікавасць да аб’ектаў і з’яў прыроды, да характэрных праяў жывой і нежывой прыроды ў розныя сезоны; фарміраваць уменні ўстанаўліваць узаемасувязь паміж зменамі ў прыродзе; выхоўваць павагу і беражлівыя адносіны да прыроды, жаданне пазнаваць яе.
- Інтэрактыўная гульня для дзяцей сядняга і старшага дашкольнага ўзросту "Прыкметы лета"
Мэта: выхаванне асноў экалагічнай культуры дзяцей дашкольнага ўзросту, фарміраванне сацыяльнага вопыту ў гульнявых сітуацыях.
Задачы: развіваць цікавасць да аб’ектаў і з’яў прыроды, да характэрных праяў жывой і нежывой прыроды ў розныя сезоны; фарміраваць уменні ўстанаўліваць узаемасувязь паміж зменамі ў прыродзе; выхоўваць павагу і беражлівыя адносіны да прыроды, жаданне пазнаваць яе.
- Інтэрактыўная гульня для дзяцей сядняга і старшага дашкольнага ўзросту "Прыкметы восені"
Мэта: выхаванне асноў экалагічнай культуры дзяцей дашкольнага ўзросту, фарміраванне сацыяльнага вопыту ў гульнявых сітуацыях.
Задачы: развіваць цікавасць да аб’ектаў і з’яў прыроды, да характэрных праяў жывой і нежывой прыроды ў розныя сезоны; фарміраваць уменні ўстанаўліваць узаемасувязь паміж зменамі ў прыродзе; выхоўваць павагу і беражлівыя адносіны да прыроды, жаданне пазнаваць яе.
- Інтэрактыўная гульня для дзяцей сядняга і старшага дашкольнага ўзросту "Прыкметы зімы"
Мэта: выхаванне асноў экалагічнай культуры дзяцей дашкольнага ўзросту, фарміраванне сацыяльнага вопыту ў гульнявых сітуацыях.
Задачы: развіваць цікавасць да аб’ектаў і з’яў прыроды, да характэрных праяў жывой і нежывой прыроды ў розныя сезоны; фарміраваць уменні ўстанаўліваць узаемасувязь паміж зменамі ў прыродзе; выхоўваць павагу і беражлівыя адносіны да прыроды, жаданне пазнаваць яе.
- Інтэрактыўная гульня для дзяцей старшага дашкольнага ўзросту "Мая краіна Беларусь"
Мэта: выхаванне асноў грамадзянства і патрыятызму дзяцей дашкольнага ўзросту.
Задачы: развіваць цікавасць і павагу да сваёй роднай краіны, фарміраваць уяўленні пра славутасці Беларусі, выхоўваць любоў і павагу да роднага краю.
- Інтэрактыўная гульня для дзяцей старшага дашкольнага ўзросту "Жывёлы Беларусі"
Мэта: выхаванне асноў грамадзянства і патрыятызму дзяцей дашкольнага ўзросту.
Задачы: развіваць цікавасць і павагу да сваёй роднай краіны, фарміраваць уяўленні пра жывёл, якія пражываюць на тэрыторыі Беларусі, выхоўваць любоў і павагу да роднага краю.
- Інтэрактыўная гульня для дзяцей старшага дашкольнага ўзросту "Сцяг Беларусі"
Мэта: выхаванне асноў грамадзянства і патрыятызму дзяцей дашкольнага ўзросту.
Задачы: развіваць цікавасць і павагу да сваёй роднай краіны, фарміраваць уяўленні пра адзін з элементаў сімволікі Беларусі – сцяг, выхоўваць любоў і павагу да роднага краю.
10. Інтэрактыўная гульня для дзяцей старшага дашкольнага ўзросту "Безопасность на дороге"
Мэта: замацаванне ў дзяцей дашкольнага ўзросту правіл бяспечных паводзін на дарозе.